• time : 15:10
  • Date : Mon Nov 13, 2023
  • item visited : 160
  • news code : 5193
جلسه بررسی مسائل و مشكلات واحدهای تولیدی و تحقق شعار سال
جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و تحقق شعار سال

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی، جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و تحقق شعار سال در قالب سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که به ریاست رئیس کل محترم دادگستری استان با حضور جمعی از مدیران دستگاه های قضایی و اجرایی استان و واحدهای دانش بنیان و فناور در محل سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر قربانی، رئیس پارک علم و فناوری به بیان خلاصه ای از دستاوردها و اشتغال آفرینی های واحدهای فناور، نوآور و دانش بنیان پارک پرداختند و ایشان با تاکید بر تعهد به قانون خواستار پیگیری و مطابقت قوانین و آیین نامه های اجرایی ذیل آنها شدند. همچنین ایشان با تأکید بر لزوم کاهش بروکراسی اداری خواستار همکاری هرچه بیشتر ادارات و سازمان های استان با شرکت های دانش بنیان و فناور شدند.
در این جلسه شرکت های دانش بنیان و فناور نیز مهمترین مسائل و مشکلات مبتلا به و عمده نگرانی های خود را با رئیس کل دادگستری استان در میان گذاشتند و همچنین نمایندگان دستگاه های اجرایی ذی ربط نیز حسب مورد نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در این خصوص مطرح  نمودند که  مراتب مورد بحث و تبادل نظر واقع  شد.

♻️ با ما همراه باشید

━━━━━ 💫 🇮🇷 💫━━━━━

🆔 Telegram: @nkh_park
🆔 Instagram: @nkh_park
🆔 Eitaa: @nkh_park
☎️ 0582285801 _3
🌐 www.nkstp.ir

━━━━━ 💫 🇮🇷💫━━━━━

روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان شمالی

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.13.0
    V6.1.13.0